Treningi grupowe

Jeśli nie lubisz ćwiczyć samotnie, masz problem z mobilizacją lub potrzebujesz nowych bodźców, by robić postępy, to trening grupowy jest dla ciebie.

Nasze studio oferuje zajęcia grupowe z ABS/Hardcore workout, Cross treningu, Booty Killer, Full Body workout Fit Boxing oraz Trening dla Seniora. Posiadamy małe, maksymalnie 9 osobowe grupy. Dzięki czemu mamy możliwość pełnego nadzoru nad techniką i bezpieczeństwem wykonywanych przez Naszych podopiecznych ćwiczeń.

ABS/Hardcore workout

Trening ABS/Hardcore workout to rozbudowany trening, który kładzie nacisk na pracę dolnych i górnych partii mięśni brzucha oraz pleców. Jest to zestaw ćwiczeń bardzo intensywnych i wymagających. Trening mający na celu wzmocnienie mięśni brzucha, pleców oraz mięśni głębokich core. Ćwiczenia na mięśnie głębokie zwane core stability exercise mają za zadanie wzmocnić cały nasz gorset. Silny core może zapobiec kontuzjom i urazom, a także wspomóc rehabilitację.

Cross trening

Cross trening to metoda treningu łącząca w sobie elementy gimnastyki, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem. Cross trening to trening wytrzymałościowo-siłowy, łączy w sobie zróżnicowane i intensywne ćwiczenia, które mają na celu podniesienie wydolności organizmu. Cross trening kładzie duży nacisk na spalanie kalorii i budowanie mięśni, jednak wszystkie wykonywane ćwiczenia są bezpieczne, także te najbardziej zaawansowane. Zwraca się dużą uwagę na to, by były mało kontuzyjne. Trening dedykowany dla osób zaawansowanych, które chcą wzmocnić swoje ciało oraz wytrzymałość. Są to ciężkie zadania na które musisz być w 100% gotowy. Znienawidzisz prowadzącego podczas wykonywania tych ćwiczeń i podziękujesz jeśli dotrwasz do końca. Trening ten to ciężka katorżnicza praca, która z pewnością zaowocuje. Zniszczymy Twoje ciało i zbudujemy na nim nowe.

BOOTY Killer

Zajęcia spalająco-wzmacniające o różnym stopniu zaawansowania, skupiające się na dolnych partiach mięśniowych, nogach oraz pośladkach mające na celu wyrzeźbienie tych części ciała. W tym treningu skupisz się na ćwiczeniu miejsc, które mają tendencję do gromadzenia tkanki tłuszczowej. To zajęcia o wysokiej intensywności z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia. W zajęciach wykorzystywane są obciążenia na nogi, specjalistyczne opaski kinetyczne, minibandy, hantelki, kettlebells oraz sztangi. Trening ten wzmacnia mięśnie całego ciała i przyśpiesza spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda na walkę z cellulitem.

Full Body workout (FBW)

Full Body Workout (FBW) to trening, którego celem jest wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych podczas jednej sesji treningowej. Full Body Workout jest polecany osobom początkującym, ponieważ stanowi najprostszy wariant treningu na masę mięśniową i stopniowo przygotowuje ciało do bardziej zaawansowanych ćwiczeń.

Boxing Fitness

Trening łączący w sobie elementy treningu wydolnościowego z elementami treningu bokserskiego oraz muay thai. Intensywny trening pozwalający spalić duże ilości kalorii. Trening całego ciała, przy energetycznej i kultowej muzyce z „Rocky”. Idealny dla osób, które chcą rozładować negatywną energię i spalić przy tym tkankę tłuszczową.

Trening dla Seniora

Trening dla naszej starszej młodzieży w klubie. Zajęcia dla seniorów to sposób na poprawienie kondycji ruchowej, a co za tym idzie – uzyskanie większej sprawności w wykonywaniu codziennych zajęć i uchronienie się przed urazami. Ćwiczenia dostosowane do potrzeb osób starszych nie obciążają stawów ani kolan. Średnia wieku 50+